»Gradnja trenutnega projekta drugi tir teče skladno s časovnico in finančnimi okviri.«
»Torej, če bomo s tem to zgradili? Absolutno.«
»Gre za velik uspeh za družbo 2TDK in velik uspeh za drugi tir. Zavedamo se, da gradnja drugega tira predstavlja obsežno naložbo, ki zahteva odgovorno finančno upravljanje. Naša predanost transparentnosti upravljanja finančnih virov je osrednjega pomena.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«
»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Geološka struktura je takšna, da na prvem delu gradimo na Krasu, v drugem delu pa na flišu.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju